Alati, kui keegi võtab kuskil sõna meediakanalite hääbumise ja uue meedia pealetungi teemal, meenub mulle tõdemus, et ükski meedium ei ole suutnud ühtegi teist kanalit veel välja suretada. Ei raadio ajalehti ega ajakirju, ei televisioon raadiot ega internet televisiooni.
Tõsi, trükimeedia lugejate ja tellijate hulk väheneb aasta-aastalt, ajakirju luuakse ja pannakse kinni. Fakt on aga see, tugeva sisuga kliendiajakirju tekib järjest juurde. See trend on levinud nii Eestis kui ka mujal maailmas. Kliendiajakirjad muutuvad järjest mahukamaks ja poplaarsemaks ning need suudavad oma sisult võistelda vabalt teiste kaubanduslevis olevate “sõltumatute” ajakirjadega.
Kliendiajakirjad ei ole “lihtsalt mingid toodete ja teenuste promopüssid”, vaid need pakuvad inimestele väärtuslikku sisu, aga ka mõnusat lugemiselamust.
Loe edasi
Miks tuleb sisuturunduses rääkida kliendi kasust, mitte endast?
Mul käib kodus Eesti Ekspress. Sest see on äge ajaleht, tipptasemel ajakirjandus, mida ma naudin ja mida kahjuks-kahjuks jääb tänapäeval järjest vähemaks.
Ekspressiga on alati kaasas alati ports reklaami eesmärgiga tehtud lisasid. Olles rahuldanud oma esmase professionaalse huvi toodetud tekstide vastu, lendavad need vahel otsejoones rohelisse konteinerisse, kuid teinekord peatun neil põhjalikumalt.
Millal tabab lehte esimene, millal teine stsenaarium? Mida on vaja selleks, et ma sisulool ja turundusartiklil pikemalt peatuksin? Loe edasi
Kas keegi digiajastul ajakirju veel loeb?
Alati, kui keegi võtab kuskil sõna meediakanalite hääbumise ja uue meedia pealetungi teemal, meenub mulle tõdemus, et ükski meedium ei ole suutnud ühtegi teist kanalit veel välja suretada. Ei raadio ajalehti ega ajakirju, ei televisioon raadiot ega internet televisiooni.
Tõsi, trükimeedia lugejate ja tellijate hulk väheneb aasta-aastalt, ajakirju luuakse ja pannakse kinni. Fakt on aga see, tugeva sisuga kliendiajakirju tekib järjest juurde. See trend on levinud nii Eestis kui ka mujal maailmas. Kliendiajakirjad muutuvad järjest mahukamaks ja poplaarsemaks ning need suudavad oma sisult võistelda vabalt teiste kaubanduslevis olevate “sõltumatute” ajakirjadega.
Kliendiajakirjad ei ole “lihtsalt mingid toodete ja teenuste promopüssid”, vaid need pakuvad inimestele väärtuslikku sisu, aga ka mõnusat lugemiselamust.
Loe edasi