Artikli kirjutamine

Hea lugu on see, mis puudutab ja läheb inimestele korda. Sisuturundusartikkel on hästi läbimõeldud lugu, millest Sinu klient leiab kasulikku sisu. See on lugu, mis huvitab lugejat päriselt ja pakub hea laheduse tema murele.

Sisuturundusartikkel on valgusaastate kaugusel otsemüügist või reklaamist, mille eest suur osa meist põgeneb. Uuringute järgi ignoreerib 86% inimestest reklaambännereid. Nutikad arvutikasutajad aga blokivad reklaame teadlikult. Niisiis on Sul on vaja midagi enamat.

Sisuturundusartikkel on 

  • kasulik,
  • õpetlik,
  • huvitav,
  • meelelahutuslik.

Telli mõjuv artikkel ajakirjandusväljaandesse või portaali!  Aitan leida Sinu loole fookuse, õiged allikad ja sobiva stiili. Ning põhilise – väärtusliku SÕNUMI, mis läheb lugejale korda.

Artikli hind sõltub selle pikkusest ja mahust ning allikate ja intervjuude hulgast.

Hinnad alates 120 eurost/500 sõna.

Blogipostitused

Milleks ühele ettevõttele äriblogi? Kust selle kirjutamiseks aega võtta? Kes seda veel tegema hakkab? Kas need on Sulle tuttavad küsimused?

Aga kui Sinult küsitakse, miks Su ettevõttel on üldse vaja kodulehte? Kas lihtsalt firma tutvustamiseks? Või hoopis selleks, et teenida suuremat kasumit?

Kodulehed, mis ei loo korrapäraselt kasulikku sisu oma klientidele, ei meelita kuigivõrd ligi uusi külastajaid. Regulaarne blogipidamine ja oskuslikult valitud märksõnad on Sinu kodulehel tiheda liikluse võti.

Blogimine on kasulik, sest

  • toob Sinu veebilehele uusi külastajaid,
  • aitab viia Sinu sõnumi õige sihtgrupini,
  • loob Sinu klientidele sisulist väärtust.

Kui soovid blogimisega potentsiaalsete klientide tähelepanu võita, võta minuga ühendust.  Töö täpne hind sõltub selle mahust, allikate ja intervjuude hulgast ning ilmumise sagedusest. Blogipostituse hinnad alates 79 eurost/2oo sõna.

Sotsiaalmeedia postitused

Ainult tõeliselt väärtuslik sisu on see, mille pärast kliendid tulevad ikka ja jälle Sinu sotsiaalmeedia kontole tagasi. 90% neist, kes Sinu fännilehelt seda ei leia, keeravad Sulle selja. Täpselt nii karm see sotsiaalmeedia elu on!

Sa ei tea, millest kirjutada või koguni tunned, et pole millestki kirjutada? Pane mind proovile ja kutsu mind näiteks intervjuule. Näitan, kuidas ühest intervjuust võib välja kooruda kümneid sotsiaalmeedia postitusi.

Regulaarsete ja haaravate sotsiaalmeedia postitustega Sa

  • kogud uusi vajalikke kontakte,
  • tihendad oma veebiliiklust,
  • suurendad oma fännide hulka,
  • saad teada, mida Su kliendid päriselt tahavad,
  • jagad oma klientidele väärt infot, mida nad vajad.

Sotsiaalmeedia postituste hind alates 25 eurost/30 sõna.

Kliendiajakirja sisuloome

Võib-olla sa küsid, miks on Sinu ettevõttele vaja oma ajakirja, kui turul leidub terve hulk ajakirju ja ajalehti, milles võiks avaldada oma reklaami või artikleid.

Tõsi! Vahe on aga selles, et nende väljaannete sisu suunavad ja kontrollivad teised, oma ajakirjas on võim aga täielikult Sinu käes.

Suuremate kliendiajakirjade trükiarv ulatub Eestis 50 000-70 000, vahel isegi 100 000.

Oma ajakiri on suurepärane kanal, sest

      • seda hoitakse tunduvalt kauem alles kui näiteks ajalehte. Ajakirja lehitsetakse ikka ja jälle – kodus, bussis, juuksuris, spaas, arsti ooteruumis.
      • see pakub Sinu kliendile väärtuslikku sisu – uusi teadmisi ja kasulikke nõuandeid.
      • see tugevdab Sinu ettevõtte imagot ning peegeldab firma väärtusi ja tõekspidamisi.
      • pakub võimalust tutvustada oma tooteid ja teenuseid ning jagada nende kohta põhjalikumat infot.

Ajakirja sisuloome hind sõltub ajakirja mahust, artiklite ja fotode originaalsusest ja hulgast, allikate ja intervjueeritavate rohkusest. Sisuloome hinnale lisanduvad ajakirja trüki- ja levikulud. Saada mulle oma soov ja lepime detailides täpsemalt kokku.

Kodulehe sisu

Põhjalik ja oskuslikult esitletud sisu on see, mis viib kliendi Sinu veebilehel päringu ja ostuni.

Tihipeale läheb uut veebilehte valmistades rohkelt auru ägedale disainile, struktuuri loomisele või koodi testimisele. Need on samuti tähtsad, kuid olgem ausad, kasutaja ei tule lehele imetlema ainult lahedat disaini, vaid saama kasulikku infot. Just seda infot, mis aitaks tal ostmise kasuks otsustada.

Sinu koduleht vajab konkreetset ja selget sisu, mis

  • peab silmas kliendi kasu ja täidab Sinu eesmärgid,
  • vastab kliendi küsimustele – mida rohkem ammendavaid vastuseid, seda suurem tõenäosus, et ta valib Sinu,
  • täidab hea müügmehe rolli.

Kodulehe sisuloome hinnad alates 350 eurost/500 sõna. Saada mulle oma soov ja lepime detailides täpsemalt kokku.

Komplekslahendus

Oled teinud efektiivseima valiku!

  • Sisuturundusartikkel
  • Blogi
  • Sotsiaalmeedia postitused
  • Kliendiajakiri
  • Sisu kodulehele

Ühest kohast? Jah, see on võimalik!

Keerates kõik kanalid teadlikult ja oskuslikult lahti, saavutad kokkuvõttes parima tulemuse.

Töö hind sõltub selle keerukusest ja mahust. Saada mulle oma soov ja lepime detailides täpsemalt kokku.